20 November 2011

Dolce Gusto

4 weeks kau.. cukup sebulan tu tak berhapdet.
kalau nak aku cerita pun, mau makan 3 hari 3 malam punya.
jadi baiklah aku teruskan dengan cerita yang bikin perasaan aku bergelodak lately nih.

sejak keluar kat tv, memang tak keruan dibuatnya.
terus aku google. perhh.. siap ada 'how it operate'.
maka habislah satu website tu aku selongkar.
klik satu-satu setiap perisa.
sampai ke FAQ pun aku bukak.
first time aku rasa dalam sejarah hidup.
baca FAQ tu.



nah ambik kau. mesin tu saja sebijik rm650. campur dengan capsule lagi ntah berapa hengget la.
kau nak minum kopi ala-ala Starbuck, maka terpaksala membayar harga Starbuck jugak.
tapi ni paling affordable antara mesin kopi yang lain di pasaran.
nak tau lebih lanjut, moh klik sini.

mesin kopi tu rupanya sungguh la urban. sungguh molek dengan gaya kitchen yang masih berada dalam minda aku nih. letak pulak sebelah kitchen aide merah.. perhhhh

ok, back to reality, for the mean time, aku enjoy kopi tumbuk beli kat Baling jer.

4 comments:

Eliza said...

mmg cun design ar, cek chun! nice info..but i likey tea more than coffee dear...

cek chun said...

same here. kekadang je bancuh kopi.
long time no see, what happened to ur blog?

Eliza said...

Under renovation. huhu..

Nak rehat blogging jap. Cek chun, saya amik resepi ciken rice klepot tau. mintak halal naaa...

cek chun said...

ambik ja. tak kisah la. cepat2 sikit ya renovate tu. nak p jjcm. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...