25 September 2011

kitchen gadget for the soul

gadget cool lagi sempoi!
masukkan bawang putih yang dikupas ke dalam roda dan saya putar halim!!
gelek jer roda tu sampai bawang hancus lebur.
this is wayyyy cool dari garlic crusher.
tangan pun tarak bau.


agak-agak apa guna benda kat atas tu? 
nak cucuk jagung rebus weh. hehehe.. 
cool seh. 
cucuk jagung dan sua ke mulut. 
tak payah kalut jari melecur  kena jagung panas. 


dual action lagi beb.
sebelah lada, sebelah garam. 
mana mau dapat kat sini? 
cute bunny like bottle. 
nak guna, squeeze je telinga bunny tu. cool siyotttttt!! 

ada banyakkkkkk lagi gadget keluaran CHEF'N ni. buat masa sekarang, hanya boleh drool jer. 

2 comments:

uculer said...

meleleh air liur ni weih.

cek chun said...

kan! padahal crush ngan pisau pun boleh jer. ahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...