08 November 2010

pernah makan ni?

mesti pernah tengok kan benda alah ni. ada pedas, ada masam sikit dan paling penting rangup sangat. mula-mula beli dulu, kentangnya sangat lembik. tak elok pon goreng nya. sebab ramai yang menunggu tu yang buat chun pun tertarik.  lepas tu chun banned gerai tersebut.

selepas beberapa bulan, gerai pon dah bertambah popular, kuali pon dah cantik, elok untuk mengoreng kentang ni banyak-banyak. chun pun cuba untuk kali kedua. wahhh.. sangat sedap. rapuh tu yang tak tahan. krup krap krup krap mengunyah. cuma sos cili dan mayonis dan sos bbq tu yang kurang menarik. chun rasa dia guna brand murah. dimana nak dapat ni? dekat pasar malam berdekatan je. satu rm2.
*
*
*
*
*
*
*

3 comments:

Peri PiA said...

salam ziarah,salam kenal

penah mkn,hbs comot mulut saya hehe

cek chun said...

salam pia. comot itu sedap :)

Anonymous said...

name kentang putar2 ni twist potato. www.twistpotato.com.my
bley buat bisnes. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...