06 September 2010

kue raya kembali lagi

jamu mata yer. ni sebahagian kukis yang chun jual kat skul. memang tiap-tiap tahun jual. memang dah ada regular customers pon. kukis nya rangup dan sedap. chun ambil dari mak kawan dari kl. yang atas ni namanya toasted coconut. dalamnya ada kelapa kering dan dihiasi dengan white chocolate.
ini pula red pearl. cornflakes dengan chocolate chip. yang ni best seller. selalu kena buat double order. rezeki bulan puasa :) alhamdulillah.

lacious oat ni merupakan kukis baru untuk tahun ini. dalamnya ada oat dan disalut dengan coklat dan badam. sangat rangup dan mendapat permintaan tinggi juga.
satu lagi kukis baru, hawaian cappucino. kukis perisa kopi dan disalut dengan white chocolate.
kukis ini juga merupakan best seller. chocolate chip. penuh dengan chocolate dan kepingan badam. kebanyakkan customer yang beli, tak jamu tetamu pon. depa makan sendiri jer :) tat nenas ni chun beli dari kawan kat skul. sedap juga. tak berapa minat sangat tart sebab manis. beli ni pun untuk famili makan.
chun try wat popia madu ni. resepi dapat dari cikgu din kat skul. wife dia selalu buat time raya. rasa-rasanya macam nak jual time raya haji ni jer.. ada sapa-sapa nak beli ka?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...