28 January 2011

breakfast di flemington hotel, taiping

 semasa bercuti di taiping, chun, zah dan ton menginap semalam di hotel ni. betul-betul didalam taman tasik taiping yang nyaman tu. nak tau rupa hotel dan bilik kami, boleh lah jengok kat sini. kami dapat set breakfast untuk dua orang, jadi tambah lagi satu kena bayar rm11. antara menu yang ada - buah-buahan, kek dan puding, nasi lemak, rendang, bihun goreng, baked bean, telur separuh masak, bubur nasi, telur dadar, bijirin segera, roti bakar, kopi teh dan jus mangga dan oren.

 bubur nasi paling sedap chun pernah makan. campur segala kicap, minyak bijan, kacang, bilis, taucu, daun bawang dan jeruk apa tah.yang rangup tu. rasa macam sengkuang. pernah tengok jeruk ni dalam tin dekat pasaraya. dan pernah beli pun untuk makan buat ulam cecah sambal belacan.

comel je susun sudu macam ni
lama dah tak letak entry masak-masak ni. tak sempat masak sebenarnya. balik rumah jer terus flat. last-last makan ja biskut kering atau maggi atau nasi goreng atau buah epal australia yang kaler hijau tu. memang rangup dan bersari. kalah granny smith.

2 comments:

madam j said...

Yg tu nama dia lobak masin chek chun :)

cek chun said...

hehehe.. thanks beb.
brown colour kan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...